FAQ Retourneren
Indien het geleverde product onjuist of onvolledig blijkt te zijn bij ontvangst, verzoeken wij u vriendelijk dit voorafgaand aan de retourzending te melden bij onze klantenservice. Meldingen van producten kunnen tot uiterlijk 14 werkdagen na de levering aan ons worden doorgegeven.
Wanneer wordt mijn retour niet geaccepteerd? Houd er rekening mee dat als het product na het constateren van een defect of bezwaar, is gebruikt dit het recht op retourneren volledig tenietdoet.
Hoe kan ik een artikel terugsturen? Het is vereist dat het product wordt teruggestuurd in de originele verpakking, inclusief eventuele accessoires, in ongebruikte staat en inclusief een ingevuld retourformulier. Verpak het artikel dat u wilt retourneren in een stevige verpakking en zorg ervoor dat het voldoende is gefrankeerd. U kunt bijvoorbeeld de doos gebruiken waarin de bestelling is geleverd.
Let op: indien een bestelling wordt geretourneerd vanwege een foutief opgegeven adres, verzoeken wij u de verzendkosten te betalen voor het opnieuw verzenden van de bestelling
Wanneer kan ik mijn geld terug verwachten? Zodra wij de retourzending hebben ontvangen, zullen wij het verschuldigde bedrag binnen 14 dagen terugstorten, op voorwaarde dat het product inmiddels is ontvangen.